گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت مهتا طب سینا شرایطی را فراهم نموده است تا خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را به صورت دائمی در کلیه روزهای کاری سال به مشتریان خود ارائه دهد.
هم اکنون تیم پشتیبانی فنی به صورت دائمی پاسخگو به نیازها و مشکلات کاربران عزیز می باشد. شرکت مهتا طب سینا شرایط و ضوابط ضمانت محصول و خدمات پس از فروش خود را طبق مقررات زیر اعلام می دارد:

گارانتی :
جهت تایید اصالت کالا و فعالسازی گارانتی، ظرف مدت 48 ساعت بعد از خرید کالا شماره سریال قید شده بر روی برچسب گارانتی را به شماره 1000100086 پیامک نمایید. بدیهی است در صورت عدم ارسال پیامک در زمان مقرر دستگاه از گارانتی خارج خواهد شد.

موارد ابطال گارانتی مطابق ضوابط تولید کننده:
– عدم فعالسازی گارانتی ، به معنی عدم گارانتی می باشد.
– هرگونه تغییر فیزیکی از جمله شکستگی کالا ، سوختگی و یا صدمات ناشی از حمل و نقل موجب ابطال گارانتی می گردد.

خدمات پس از فروش :
پس از اتمام گارانتی، چنانچه دستگاه به مشکلی برخورد ، جهت رفع نقص به دفتر نمایندگی مراجعه شود.
بدیهی است که شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه دستکاری و تعمیر خارج از شعبه خدمات پس از فروش، یا محصولاتی که طولانی مدت استفاده شده اند و عمرشان به اتمام رسیده است، ندارد.

توجه: 

محصولات واتراسپلش فروخته شده، در سایت های متفرقه فاقد گارانتی می باشند و در صورت خرید از این سایت ها، شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به گارانتی و خدمات این کالاها نخواهد داشت، تنها محصولاتی که از سایت های  درمان کالا و وینسلو خریداری شده باشند، شامل گارانتی و خدمات این شرکت خواهند بود.